
https://www.miramira.sk/kategoria/latkove-plienky/zvyhodnene-sady/velka-sada-pre-novorodenca-dievca/
viachttps://www.miramira.sk/kategoria/latkove-plienky/zvyhodnene-sady/velka-sada-pre-novorodenca-dievca/
viacKraťasy z tenkej teplákoviny, skvelý pružný materiál vo veselých farbách. V dvoch veľkostiach: menšie: cca 74-80-86 väčšie: cca 92-98-104 https://www.miramira.sk/kategoria/oblecenie-pre-deti/detske-kratasy
viac
Predávajúci sa zaväzuje
- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy
Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
Spolu s tovarom je zákazníkovi zaslaný návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
Spôsob dopravy:
Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
1) Slovenskej pošty
ak hmotnosť tovaru nepresiahne 500g, tak formou doporučeného listu, v cene poštovného 2,50€
ak presiahne hmotnost 500g, tak prostredníctvom kuriéra Slovenskej pošty, v cene poštovného 4€
2) Zásielkovne
-cena dopravy v pripade zásielkovne je 3,50€, pri výbere tohto spôosobu dopravy je kupujúci povinný udať potrebné údaje o výdajnom mieste
c) Zásielkovne do Českej republiky
-jediným spôsobom dopravy tovaru do Českej republiky je prostredníctvom zásielkovne.
Cena dopravy v tomto prípade je 4,50€
Kupujúcemu odporúčame, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie obalu ) podľa priloženého prepravného listu.
Predávajúci nezodpovedá za:
1. oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou.
2. oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa
3. za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou
4. možné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia či omeškania
Povinosti kupujúceho:
- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky, a to prevodom vopred alebo v deň doručenia pri preberaní dobierky.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a vyžaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.